Vägning

Med tanke på hur mkt skit jag har stoppat i mig dem senaste 2 veckorna så är jag väldigt förvånad, och framförallt glad, över resultatet..

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Längd: 150 cm
Vikt innan jag gick upp: 42 kg
Delmål 29 augusti 2009: Så mkt som möjligt.
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 16 juli 2009: 64, 2 kg
Resultat sen senast: - 0, 1 kg
Resultat totalt: - 1, 6 kg

Jag trodde definitivt att jag skulle ha gått upp allt igen. Så mamma och pappa kanske inte hade så fel ändå när dem sa att det syntes att jag hade gått ner ;) Däremot vet jag inte om jag litar på vågen särskilt mycket med tanke på att enligt den så har Bioz gått upp till sin startvikt igen. Det kan omöjligt stämma. Well well, jag lär ju märka på kläderna i sinom tid :)

Kommentarer
Postat av: fanny

grattis vännen, vad kul att det går bra för dig :) kämpa på! jag köper bara på rean också. dom jag tisade om igår är verkligen sköna.. och billiga ^^ KRAM

2009-07-16 @ 19:36:13
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0