Vilken frisyr?

Jag ska klippa mig på tisdag. Inte bara topparna utan nu är det äntligen dax att få till en frisyr. Jag vill gärna ha så mkt längd kvar som möjligt, men samtidigt måste rätt mkt av överhåret bort för att det är så himla slitet och frissigt och ja, fult helt enkelt. Funderar på nån av dessa.. Vad tycker ni?

Detta är min personliga favorit. Men jag är rädd att ångra mig eftersom det försvinner rätt mkt längd.

Denna ser ju ungefär likadan ut, men kanske inte ska ha luggen för ögonen ;)

Så här långt hår har jag ju inte, men upptill är denna frisyren väldigt snygg!

Samma med denna. Dessutom försvinner inte så mkt överhår i den här frisyren.

Som sagt, den första är favoriten. Men sen kanske inte jag passar i den, det vet jag inte, men det borde ju frisören kunna svara på. Ska ju ljusa upp håret också. Cissi ska göra blonda slinger på mig sen på kvällen eller dagen efter. Kommer bli fint! :) Men som sagt... vilken frisyr? Kommer jag ångra mig om jag klipper av för mkt längd? Det är ju bara håååår!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den första va väldigt snygg, den skulle jag kunna tänka mig faktiskt... Håret växer alltid ut, hihihi.. Så Ta chansen nu när det är så jäkla varmt.

2009-07-01 @ 23:23:51
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: Maria

Första var snygg men jag skulle nog satsa på någon av de 2 sista om man inte vill bli av med all längd.

Dessutom beror det väl på om man är sådan som tycker om att fixa med frisyr dagligen eller inte. Jag är ju så´n som bara vill kunna bortsa ut håret och gå till jobbet (men tycker om att fixa och locka osv till andra tillfällen).

Men....så är jag en fegis i att förändra håret också. Tycker andra människor är tuffa som törs.

Så " Go for it!!! " :) ,dvs din favorit, om du är modigare än vad jag är och om frisören tror att håret "håller" för det. Man har ju olika kvaliteter. Mitt hår är tunnt och inget håller så bra, det bara faller ned.

Åh va roligt! Det ska bli spännande att se hur det blir, tuffing! :)

2009-07-02 @ 15:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0