090621

Tjohej!

Dagarna dem bara rusar förbi, redan två dagar sedan midsommarafton! Ibland fattar jag inte vart tiden tar vägen?! Hur som helst så lyckades jag iaf ta mig upp någorlunda tidigt idag (för att vara jag alltså), så vi har både hunnit veckohandla och börja med maten redan. Eller redan och redan, klockan är ju nästan fem. Idag blir det iaf mormors goda kycklinggryta och färskpotatis. Mums!

Jag har börjat fundera lite på att lägga ner bloggen. Har ingen riktig motivation till att hålla den levande för tillfället. Men vi får se hur jag gör med den saken. Nu ska jag iaf fortsätta med maten! Midsommarbilder kommer, har fortfarande inte fått Cissis bilder..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Nej, jag älskar ju din blogg! kram

2009-06-21 @ 18:50:36
Postat av: Anonym

Neeej! Gör inte det! Är så roligt att läsa din blogg! :) /en tjej från norr

2009-06-22 @ 18:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0