090626

Jahopp. Idag ringde dem från Lysingsbadet och ville att älsklingen skulle börja jobba imorn. Han fick ju inget jobb från början (han jobbade där förra året) men nu hade någon tydligen sagt upp sig. Så nu är han där och kollar dem nya rutinerna samt får schema och imorn drar det igång. Bra ju! Visst, man hade ju sett fram emot att vara lediga tillsammans, men ett jobb är ju ändå ett jobb så inte ska man klaga. Är dock inge bra för mina sovrutiner, jag kan ju inte gå och lägga mig tidigt när han jobbar natt, haha! Mörkrädd AB.

Alltså blev det ju inte att vi åkte till Vimmerby idag. Lika bra det kanske. Sparade jag dem hundralapparna ;) Hade ju tänkt shoppa loss på Cubus annars :) Får ta det nästa gång älsklingen är ledig. Om han nu är det, he, verkar vara stressigt där ute i år. Nej, men det är klart han är ledig nåt.

Har för övrigt inte sovit många timmar i "natt".. tror jag somnade runt 9 i morse. RLS, värme och en smärtande solbränna på ryggen är ingen bra kombination när man ska sova! Satte mig vid datorn istället, men ville bara sova... Nu minns jag varför jag hatar sommaren! ;)

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Cissi

rooligt att han fick jobb=) de förstod sitt misstag sen ändå,hahaha puss

2009-06-27 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0