090627 - 6 år & 9 månader

Hallå mina vänner!

Fortfarande sommarvärme, helt otroligt om ni frågar mig! Hoppas det håller i sig länge nu. Dessvärre verkar det som att min RLS triggas av värmen. Eller egentligen är det väl inte värmen som gör det utan snarare att jag inte kan sova pga av att det är så varmt, och ju längre man ligger vaken ju större risk är det att man får sina symptom. Det är därför vi med RLS aldrig ska gå och lägga oss om vi inte är trötta, samt gå upp igen om vi inte har somnat efter en halvtimma. Mja, så nu vet ni det också! Man lär sig nåt nytt varje dag, haha!

Älsklingen åkte till jobbet för en halvtimma sen och kommer hem efter 12 i natt. Så jag har hela eftermiddagen och kvällen för mig själv. Riktigt tråkigt, men vad gör man... Jag tänkte roa mig med att måla naglarna, sortera mina foton sen förra gången jag beställde, diska och göra fint, fixa lite med skolan, skicka vinnarmail och passa på att äta lax till middag! :) Imorgon jobbar han likadant, sen är han ledig mån-tis. På måndag ska jag träffa Cissi, men på tisdag funderar vi på att ta den där trippen till Öland. Är ju inte säkert att vi lyckas pricka in en solig dag sen annars när han är ledig under resten av sommaren så det gäller att passa på.

Har förresten beställt bokstäver från Panduro som bör komma i slutet på nästa vecka. Spännande! :)

Men nu mina vänner ska jag ta tag i disken, sen måste jag maila dem där förbaskade vinnarmailen, är sent ute som vanligt. Är ju så trist att väga sakerna!

Kram hela dan!

Pssst. Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 6 år och 9 månader! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0