Grubbleri grubblera...

Hallå!

Vad ska man hitta på idag/kväll då? Är ensam till typ halv ett i natt igen, så fruktansvärt tråkigt! Vill vara ute, men vad f*n ska jag göra ute helt ensam liksom?! Tar mig ju ingenstans... o även om jag tog mig nånstans, hur kul är det att göra whatever själv? Nää, blir väl till o sitta inne idag igen. Kommer ju ut imorn och på tisdag iaf :) Sånna här dagar önskar jag att jag hade en uteplats att lägga mig på.. man blir så instängd i en lägenhet. Kanske skulle ta och gå bort till mamma och pappa. Men dem jobbar säkert..

Känner för att göra iordning balkongen ordentligt. Vet ju hur jag vill ha det, men vet inte om det funkar i praktiken. Dels är dem möblerna jag vill ha alldeles för dyra för våran ekonomi + att dem är lite väl klösvänliga (konstrotting). Sen så vill jag ju ha lite växter och så, men dem käkar ju katterna upp. Haha! Vilka problem ;) Men finns väl andra alternativ, men min inspiration är totalt obefintlig på den fronten för tillfället. När det gäller balkongen och vardagsrummet så har jag helt slut på ideér och därför kommer dem två rummen förbli ofärdiga... tyvärr.

Nä, nu ska jag äta mat! Hungrig som en varg! Blir lax idag igen :)

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Petra

självömkan...

2009-06-28 @ 16:20:53
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

*Petra: Onödig kommentar. Tycker faktiskt inte ett dugg synd om mig själv, berättade bara hur läget ser ut idag.*

2009-06-28 @ 18:14:33
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahahaha va e de för idiot som kommenterat?

2009-06-28 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0