Home at last!

Hallå!

Hann ju inte skriva innan vi åkte idag att vi skulle iväg så har visst varit lite tyst här på bloggen. Blev iaf varken Öland eller Kolmården idag som det var tänkt, utan vi åkte istället till Falerum för att kolla in Klädhuset där. Köpte mig ett par pumps till systers bröllop (35:or som var som 35:or!!!). Men själva Klädhuset var en besvikelse, antagligen tänker jag på nåt helt annat ställe. Iaf så bestämde vi oss för att åka och äta i Åtvidaberg, men då kom vi på att det ju bara är 3,5 mil till Linköping därifrån så vi åkte vidare. Så det blev alltså både IKEA, Nordik, Gina Tricot och Cubus (m.m. såklart) idag! Det trodde vi inte när vi åkte hemifrån! ;) Men nu är jag jättetrött och har lite huvudvärk, så bilder och sånt kommer imorgon :) Hoppas ni haft en bra dag utan mig! ;)

Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hoppas du får en härlig torsdag och sedan en riktigt fin Midsommar! Kram, Anna

2009-06-18 @ 08:30:41
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0