Måndagsvägning

Vägde mig i måndags, men skrev inte upp det här eftersom jag bara vägde mig för att kunna väga Bioz (får väga oss tillsammans och sen dra bort min vikt). Men eftersom jag bestämt mig för att gå ner 7 kg på 92 dagar så kan det ju va bra att ha en "startvikt" för det även i bloggen. So here goes...

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Längd: 150 cm
Vikt innan jag gick upp: 42 kg
Delmål 29 augusti 2009: 58,2 kg
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 1 juni 2009: 65, 2 kg
Resultat sen senast: -0, 5 kg
Resultat totalt: -0, 6 kg

Att jag hade gått ner var en chock kan jag säga. Men det måste varit alla promenader jag och älsklingen tog varje dag där ett tag som gjorde att jag inte gick upp sen när jag slutade med dem heller. Idag ska vi börja med dem dagliga promenaderna igen är det tänkt. Heja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0