Mitt livs drömmar och mål

Jag har alltid tänkt att jag har så lite drömmar och mål i livet, men när jag efter att ha blivit inspirerad av Fanny, satte mig och skrev ned allt jag vill göra innan jag tar mitt sista andetag insåg jag att det är en hel del ändå. Skulle säkert kunna komma på ännu mer.



Det här är iaf mitt livs drömmar och mål:


♥ Resa till Kalifornien - bila mellan LA, San Fransisco och San Diego
♥ Driva ett djurhem

♥ Skriva en ungdomsroman

♥ Åka på safari i Kenya

♥ Vandra på Kinesiska muren

♥ Lära mig att älska mig själv precis som jag är

♥ Jobba på min självdisciplin

♥ Skaffa hund (Golden) och lära den allt en hund ska kunna och lite till

♥ Komma i ordentlig form, både fysiskt och psykiskt

♥ Lära mig äta hälsosammare

♥ Gifta mig utomhus med min Christopher ♥

♥ Äga fem katter samtidigt

♥ Bygga villa helt efter våra egna önskemål

♥ Lära mig att sy

♥ Gå på en Celine Dion-konsert

♥ Besöka mitt underbara London igen

♥ Se tigrar, elefanter, delfiner osv. i deras naturliga miljö ute i det vilda

♥ Lära mig mer om fotografering

♥ Bli bättre på att hålla kontakten med släkt och vänner

♥ Bli djurvän fullt ut, dvs. bli vegetarian

♥ Köpa en katt som har haft det svårt, genom katthemmet

♥ Informera om djurens rätt och vad det är viktigt att vi människor gör för djuren

♥ Bli tiger-, djungel-, isbjörns-, Östersjö-, panda- och späckhuggarfadder

♥ Kunna öka summan rejält på min månadsdonation till WSPA

♥ Utbilda mig

♥ Jobba bort min blyghet

♥ Fota vilda djur runt om i världen och ge ut en fotobok om djurlivet
♥ Bli bättre på att spara undan pengar

♥ Åka på bröllopsresa till antingen Jamaica eller Hawaii

♥ Ha en egen krönika i en stor tidning

♥ Bila runt hela Öland

♥ Komma ihåg att alltid sätta mina djur före allt och alla andra

♥ Ordna en stor fest med 80-talstema!

♥ Åka utomlands med familjen eftersom vi aldrig gjort det innan

♥ Prova på att bo i en annan, lite större, stad för en kort period

♥ Adoptera en gatuhund från utlandet

♥ Åka ner till t.ex. Kreta och öppna upp ett välbehövligt katthem



Kan jag uppfylla hälften av dem här drömmarna och målen kommer jag dö lycklig.

Det skulle vara jättekul att läsa om era drömmar och mål så om ni printar ner dem lämna gärna en kommentar här så jag kan gå in och läsa hos er :)

Dream BIG! Your dreams can come true.


Kommentarer
Postat av: fanny

vad GLAD jag blev nu. en sån lista borde alla skriva! Kul att det inspirerade dig! massa kramar!

2009-06-29 @ 01:57:54
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag råkade halka in här för första gången idag.

Det första jag läste var din lista. Jag har ALDRIG varit med om nå´t liknande!!!! Helt sjukt! Så gott som hela listan är något jag vill! Helt otoligt!!! Oftast brukar man läsa en lista och tycka/vilja lika på någon punkt här och där.... Aldrig har en hel lista varit så lika mig själv och mina drömmar. Jag älskar London, katter, fota, resa. Vissa punkter har jag redan åstadkommit och därför stämmer de inte, som tex "Prova på att bo i en annan, lite större, stad för en kort period" Det har jag gjort (fast 2 större städer lite längre tid) så nu vill jag bo dit jag just flyttat (ut på landet nära min hemort).

...Haha, hade inte en aning om att det fanns fler som mig själv.

Ha en jättetrevlig vecka! Jag tittar nog in fler gånger :)

2009-06-30 @ 14:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0