Nylackerad


Nu har jag precis målat mina naglar med mitt Nivealack. Ska nog köpa på mig lite fler lack på stan på måndag. Är ju ganska roligt :) Dock är jag ingen expert så jag fick måla om en nagel flera ggr för att jag stötte emot och fick hack i. Smart liksom. Dessutom kom jag på när jag hade börjat måla att jag ju höll på och diska, haha. Men är riktigt stolt över mig själv att jag för en gångs skull slutförde projektet och målade naglarna på båda händerna och två lager på varje. Annars brukar jag måla på bara den ena handen och ett lager, schnyyyyyggt! ;) Ska nog köpa lite starkare färger, det var väldigt ljust rosa detta, syns ju knappt på bilden ser jag.

Nu ska jag fortsätta diska! (Utan att förstöra nagellacket är det tänkt ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du smittade av dig, nu har jag kladdat på mina naglar med.. hihihi

2009-06-28 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0