På vägen hem






Dubbelhaka AB ;)

På vägen hem från Linköping igår stannade vi till och fotade lite. Varje gång vi åker förbi det där röda huset på "halvön" känner jag att jag vill bo där. Det är så himla fint! Men, jag är en stadsmänniska enda ut i fingerspetsarna så jag skulle få fnatt efter en dag! :) Men fint är det! Tyvärr är bilderna lite mörka eftersom det var ganska sent på kvällen.

Hoppas ni har en fin dag! Nu ska vi fortsätta stressen inför morgondagen. Handla, tvätta, göra cheesecake osv...
Kramar!

Bild: Privata, tagna av mig och Christopher.

Kommentarer
Postat av: Thina

Hehehe, ja, kom underfull med att man behöver karlar ibland, långa karlar...som når upp o byta glödlampan...haha :p

2009-06-18 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0