Resedrömmar

Ikväll sitter/står/ligger jag mest och drömmer mig bort utomlands. Det jag önskar mest av allt just nu är en utlandsresa med min älskling (och kanske nån mer?) i höst. Vad underbart det vore! Tycker faktiskt vi kan boka två när vi ändå är igång eftersom det var så länge sen sist ;)

Kroatien.

New York.

Paris.

Prag.

Rom.

Nåt av dem där ställena hade ju inte varit helt fel. Rom har stått högst upp på vår lista sen vi var i London för 5 år sedan, men man har tänkt så mkt på den att man hunnit "tröttna" på stan innan man ens varit där, om ni förstår hur jag menar? :) Vi får se vad det blir (om det blir) helt enkelt!

Blogg.se krånglar ikväll! Började på det här inlägget för en timma sen, men det gick inte ladda upp bilder. Sett att fler "klagat" i sina bloggar om det, så antar att det är nåt galet där. Brukar bara vara tillfälligt.

Snart kommer älsklingen hem och är ledig i två hela dagar :)

Kommentarer
Postat av: Celiah

Vill också åka utomlands, blev himla sugen när jag såg bilden på kroatien ovan

2009-06-29 @ 08:54:52
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0