Tisdagsvägning - Nöjd!

Missade att väga mig igår så det fick bli en tisdagsvägning istället den här gången. Here are the results:

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Längd: 150 cm
Vikt innan jag gick upp: 42 kg
Delmål 29 augusti 2009: Så mkt som möjligt.
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 30 juni 2009: 64, 3 kg
Resultat sen senast: -0, 9 kg
Resultat totalt: - 1, 5 kg

Det börjar hända grejer! Äntligen är det kilon och inte bara hekton som försvunnit! Låter ju lite med tanke på att starten var 16 mars. Men jag har ju alltså börjat om nu för ca en månad sen men låtit den 16 mars stå kvar eftersom det var då jag bestämde mig för att även om jag "trillar dit" igen så ska jag inte kalla omstarterna för just omstarter utan bara köra på. Så 1, 5 kg har jag alltså gått ner på lite mindre än en månad. Senaste "omstarten" (vet inte vad jag annars ska kalla det) var för två veckor sen. Det enda jag gjort är att jag varit ute och gått EN gång, slutat äta godis varje dag och bara ätit snabbmat en gång. Så alltså inte särskilt mkt ändringar för att ändå ha gått ner nästan ett kg på två veckor. Nöjd! Och definitivt motiverad att fortsätta!!!

Kommentarer
Postat av: L

haha bilden på bioz är så jävla cool!

2009-06-30 @ 18:12:24
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Thessan

BRA! kram

2009-06-30 @ 19:52:42
Postat av: Maria

Visst är det kul när det händer nå´t på vågen! Va roligt för dig. Jag gick upp 23 kilo i rasande fart under en period när jag pendlade långt till jobbet (20 mil närmare bestämt)och kämpar med att gå ner dessa nu. Än så länge har det bara blivit 1,5 kg...sen i Mars. Går på "trampmaskin" ca 30-40 minuter i veckan. Jag tycker det är så tråååååkigt men känner att det är ett måste. Inte kul när man inte kan ha sina kläder längre.

Så, Bra kämpat! Jag vet hur det är.

2009-07-01 @ 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0