Vindsfynd



Här är pumpsen jag hittade på mammas vind. Hittade fler par, men dem kommer läggas ut på Tradera. Ena paret var i äkta skinn och det vägrar jag ta på mig och andra paret var röda och det känns inte som jag kommer använda dem. Dessa svarta kommer jag däremot använda flitigt både i sommar och i höst! Tyvärr är ena klacken näst intill obefintlig, men det går ändå :)


Så bra att ha mammas vind ibland. Dessa pumps är i 35, nuförtiden börjar ju alla damskor på 36, och börjar dem mot förmodan på 35 så är dem ändå lika stora som 36:or. Jag säger det igen; det var bättre förr... ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

lämna in dem hos skomakaren o klacka om dem så håller d länge...kram

2009-06-17 @ 10:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0