090318

Hallå där!

Ja tyvärr har inte bubblorna lagt sig. Det kan vara så att det är samma bubblor som var innan bara det att dem syns mer nu när det är vitt. Suck alltså. Så ja, vi lär ju bli tvungna att riva ner iaf på den lilla väggen där det syns som mest. Första man ser också när man kommer innanför ytterdörren. Frågan är bara när det ska ske. Är ju så mkt i skolan nu. Idag måste jag börja på instuderingsfrågorna i Historian för jag har prov på måndag. O på fredag är det både inlämningsuppgift i Naturkunskapen och prov i Word fördjupning. Kan inte säga det nog ofta, men jag läääängtar till den 2 juni när det äntligen är dags för uppehåll i hela 2½ månad! Underbart! Som tur är så har jag ju sparat undan pengar så jag är "bara" utan pengar i juli. Får sälja järnet på Tradera eller nåt då ;) Sånt där ordnar sig ju av någon konstig anledning alltså! Jag har iaf aldrig betalat en räkning för sent.. vilket är rätt konstigt med tanke på att jag var inkomstlös i 1½ år. Men men..

Ska strax ta bild på hallen. Får räcka med bild på ena väggen för dem andra väggarna är ändå helt tomma just nu.. och bubbliga då. Lägger in en före-bild med.

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0