090324

En ny dag är här! (haha, det där lät flum). Idag är det psykologi-plugg och veckomatsedelsplanering som står på schemat. Ska även försöka hinna en sväng till Åhléns. Fick 150:- i premiecheckar därifrån häromdagen så tänkte kika närmare på ett par brödkorgar jag varit o klämt på ;) Annars kan det ju vara ett bra tillfälle att börja samla på Margrethe-skålarna? Vi får se. Känns samtidigt trist för jag vet ju inte när jag kommer kunna köpa nästa skål, inge roligt att bara ha en ju. Well well..

Fick paketet från Paprikastore idag också! Sååå himla fin klänning! Har dock inte hunnit testa den än för jag tänkte duscha senare när jag har cyklat, och vill inte testa den innan jag duschat.. Tänkte cykla typ snart så. :) Men vad är Paprikastore för företag egentligen? Alltså när man vecklade upp paketet så var det som en blompåse liksom..? Aja. ;)

Nu ska jag som sagt cykla, sen blir det dusch, prova klänning, åka till Åhléns, äta, plugga, göra matlista... puh, fullt upp! Tur jag tog gårkvällen till att bara göra ingenting :)

PUSS

Psss. Tack för era smakråd ang. köksgardinen! Lite kul att ni tyckte så olika ;) Får se vilket tyg det blir när vi väl hamnar på Ikea.. nån gång i framtiden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0