<3

Hej kära ni!
Stan med Cissi var trevlig som alltid :) Love that girl! <3 Hittade två tröjor på HM, och så köpte jag två brödkorgar och salladsbestick på Åhléns. Nöjd, så nöjd. Sen åkte vi upp till Kvantum där det också var tjejkväll (vilket dock inte märktes). Där fick man lite gratisprover som låg i en korg. Blir till å sälja på Tradera, höhö. ;) Köpte även med mig godis hem som jag ångrar nu när jag ätit det (va var det vi sa Cissi!). O jag måste bara säga va gooooo Wille var idag (är han ju alltid förstås, men idag var det lite extra hi). Han skrattade som fasen o va hur glad som helst. Kom o satte sig i mitt knä! Älskar den lillkillen alltså! Charmigare kille får man leta efter :) Men med sånna föräldrar måste ju ungen bli underbar!! <3

Nu ska jag ta och göra en tonfisksallad tror jag. Har inte ätit någon middag idag. Vi gjorde kyckling med äpple- och pepparrotsås.. Slängde skiten! Slöseri på massa mat, jag vet.. men bara lukten gav mig kväljningar! Fick öppna alla fönster och stängde in mig på toan till vi skulle åka. Gick inte att va här ute i övriga lägenheten. Tänk att det luktade godare på toan med kattlåda och allt än i köket med nylagad mat.. Hua! Får kväljningar bara jag tänker på det.


Nä, dags att göra lite nytta. Förresten, ska nog skicka tillbaka allt från Nelly-paketet, inget satt bra till 100% och då känner jag att jag inte har råd att behålla det. Visar dagens shopping imorn när jag kan fota i dagsljus!

Puss på nosen!


Kommentarer
Postat av: Cissi

hihi,tack själv gumman min=) Hade super skoj! Trist att inte kläderna passade=( brukar va min otur de där! spännande o se va de va för nåe=) blä för de trista vädret! puss puss

2009-03-27 @ 09:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0