Bara en massa stress!!

Hej! Lika stressad idag så det blir bloggande ikväll/natt istället som vanligt. Men ni har ju mina nattinlägg att läsa om dagarna så er går det väl ingen nöd på ;)
I natt precis efter sista inlägget gick jag in på skolans hemsida och kollade o då fick jag se att Naturkunskapsuppgiften skulle vara inne kl 12 och inte kl 16. Hade nämligen tänkt göra den (och Word-uppgiften) efter promenaden med Madde i morse, men fick istället sitta i natt.. vilket resulterade i att jag fick ställa in promenaden (förlåt Madde!). Fick sååå dåligt samvete, och har fortfarande, men skolan måste ju tyvärr gå först. Även om jag hellre gör roliga saker :)
Nu måste jag, med hjälp av älsklingen, fixa Word-uppgiften innan kl 16, sen ska jag paketera och posta Tradera-paket, till mamma för att träffa mormor samt äta där. Sen är det skola som gäller mellan 17 och 19. Seeeen tänker jag banne mig svulla framför Desperate Housewives och Sisters and Brothers ikväll :P Blogga ska jag göra med såklart :)

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0