Bildbomb från förr, del 1!

Sitter och kollar i gamla mappar. Va roligt det är att hitta massa bilder som man glömt!

Första gången jag var hemma hos älsklingen i "pojkrummet" ;) Okt -02

En smal jag, nyårsafton -02

Öland sommaren -03

Vi <3 Maj -03

Bebis-Bioz :) Nov -03

Lina och jag, minnen! Nyår -03

Älskade Cissi o jag. Våren -04

Det här ser inte ens ut som jag! Feb -05

Vi blonderade håret. Jag blev orange och Cissi blev ljusbrun, haha! Feb -05

En smal Bioz alldeles nybadad :) Feb -05

Jag och älskade barndomsvännen Nina har bytt födelsedagspresenter. Feb -05

Älskling på vår balkong, midsommar -05

Älskling på Grönan. Juli -05

Biancas första dag hos oss, se så liten hon var! Nov -05

Hoppsan, får nog ta en del 2 på detta, finns ju hur mkt bilder som helst som väcker sååå mkt härliga minnen! Ibland önskar man att man kunde gå bakåt i tiden, det hade varit underbart!!

Tack alla underbara fina människor som finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: fanny

va roligt det var att se bilderna :) kul med fler! första bilden ser riktigt härlig ut! jo jag vet att barn vill ha leksaker i plast,. och klart dom ska få det.bara jag som är allergisk :P och vill inte bara ha i plast.hii. puss&god natt!

2009-03-19 @ 00:22:03
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Celiah

Så söta de var katterna, som bebisar :)

2009-03-19 @ 08:39:50
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Cissi

åh så roligt med minnen=) man blir så nostalgisk,underbart=) Den bilden på dig på öland va riktigt fin=) puss kram vännen min

2009-03-19 @ 09:52:24
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Cissi: Ja visst är det! Är så glad att du finns kvar i mitt liv så vi kan prata minnen ibland :) Alla e ju tyvärr inte kvar.. Puss älskade vännen!

2009-03-19 @ 11:17:03
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0