Dopinbjudan

Tjenixen!

Suttit vid datorn i flera timmar, men har totalt glömt bort att uppdatera bloggen :P

Idag kom inbjudan till lilla Elviras dop (älsklingens brorsdotter) den 23 maj. Ska bli roligt! Jag hoppas verkligen vi kan åka dagen innan så vi får oss en shoppingdag i Stockholm också (dem bor på Lidingö), skulle vara underbart! Vi måste nästan åka dagen innan hur eller hur eftersom dopet är 11.30, blir lite snärjigt annars. Problemet är ju att älsklingen går i skolan till 4 på fredagar och man får ju inte ta ledigt från komvux. Ja isf får vi väl åka på kvällen o sen stanna till söndag så vi kan shoppa då istället. Helst vill jag bara vara bort en natt, saknar ju ihjäl mig efter katterna annars... hihi. Sen så är det ju det där med kattvakt. Vääägrar åka om jag inte har någon som kan sova här, jag åker ingenstans om jag vet att katterna är ensamna på natten. Glöm'et! :) Men pappa o mamma ställer ju gärna upp så länge dem inte jobbar natt, då ställer det till det ;)

What else? Himla skönt att inte ha något plugg som måste göras precis nu. Borde kanske börja lite, annars blir det jobbigt sen när det verkligen måste göras. Har nämligen prov i Naturkunskap på måndagkväll. Något annat är det inte än så länge denna veckan.. konstigt. Men skönt.


Nu ska jag äta lite rester från igår.. undrar när älsklingen tänkt komma hem..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0