Dualit



Jag försöker byta ut våra grejer i köksskåpen bit för bit till lite "finare" grejer. Dessa saker från Dualit får gärna flytta in! Elvispen kostar 1249:- och brödrosten kostar 1395:-, alltså inget man köper bara så där. Långt till jul också, haha. Vill även ha en lite finare kaffebryggare som kan stå framme, helst en svart eller gärna en i rostfritt som matchar micron. För mig är det viktigt att det är fräscht även i skåp och lådor, hatar när det känns som man öppnar en helt annan värld när man öppnar städskåpet eller garderoben. Så känns det här just nu. Dels för att vissa av skåpen är bruna inuti (det ska åtgärdas nästa vecka samtidigt som vi målar hallen, förhoppningsvis!) men även för att sakerna är gamla osv. Jag vill att skåpen ska matcha övriga lägenheten. Svårt för en som inte är intresserad av inredning att förstå kanske, men ja ni andra fattar vad jag menar ;)

Bild: Favoritsaker.se

Kommentarer
Postat av: ɯ JENNA

damn v ilken cool visp!

2009-03-15 @ 00:19:30
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Thessan

Jag fattar precis, skulle med vilja ha en massa med snyggt i skåpen samt en snygg kaffebryggare!

2009-03-15 @ 11:35:02
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: La Fleur

Vilken härlig blogg du har! hittade hit via Katta! Älskar Dualit, har både rosten och vispen men har nu börjat sukta efter en Kitchenaid matberedare...varför kan man aldrig vara nöjd hihi! Ha en fin Torsdag! /La Fleur

2009-03-19 @ 11:40:39
URL: http://mademoiselle-lafleur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0