Excel, excel..

Tjohej!
Va grått det är ute idag! Hua. Skulle ju gått ut med vovven idag men "behövde inte" (gör det ju så gärna) eftersom Jonas var hemma från jobbet. Så istället sitter jag här.. inte lika motionsrikt ;) Har precis ätit frukost/lunch/middag (sa ju att jag var dålig på att äta rätt) och skulle nu behöva ta tag i det där med Excel. Vet bara inte i vilken ände jag ska börja för jag fattar verkligen i n g e n t i n g. Förra gången jag gjorde ett Excel-prov fick jag göra om det och då gick det bra, så jag försöker tänka positivt iaf, men det är så himla svårt. Ja, både Excel och att tänka positivt.

Fick hem min klänning från Nelly idag! Åh så fin den är! Visar sen :) Nu vill jag gå ner i vikt ännu mer för den skulle ju självklart vara snyggare på om inte fläsket satt i vägen liksom.. ;) Men åh så snygg den är!

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0