Fart och fläkt

Hejsan :) Nu är jag hemma från Madde. Herrejösses vilken fart det är där borta! Haha! Två barn, 4 katter och en hundvalp i deras trea, det e grejer det :P Shit vilken energi den där vovsingen har hihi. Skuttade runt med sin pipleksak i hela huset, precis som kossorna när dem blir utsläppta efter vintern ;) Så roligt att se! Ska gå ut en sväng med henne imorn eftermiddag när Madde jobbar. Får jag lite motion med, very good :)

Nu borde jag ta tag i lite plugg. Har prov i Excel fördjupning på fredag och om man säger så här; jag fattade ingenting innan fördjupningen heller. Men jag ska göra mitt bästa och får jag göra omprov vet jag ju iaf vad jag behöver plugga på till det eftersom man får samma prov igen. Det blir bra. Jag ska inte få nåt IG i nån kurs den här terminen heller. Så det så. Snart dags att börja tänka på vad man ska söka till hösten. Jag har iaf bestämt mig för att bara läsa 50% eller 75%. Aldrig mer heltid på komvux, det är too much. Alltid är det nåt ämne som får lida.

Återkommer senare som vanligt dårå.

Kisses and hugs så länge kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0