Fler bokfynd


Jamie Olivers böcker gillas, öppnar dem aldrig men fina att titta på ;) Köpte även Marian Keys senaste (?) bok eftersom jag har alla dem andra. Från bokrean på Åhléns.

Blev även lite nödvändiga, men ack så tråkiga, inköp till skolan. Visst att man kan köpa snyggare för att göra det roligare, men jag köper hellre billiga och lägger pengarna på nåt annat :)

Böcker är aldrig fel :) Skulle ju så gärna vilja ha en tavellist i köket med alla mina fina kokböcker på, men när var hur är frågan? Just nu är ju vitrinet i vägen och älsklingen vill fortfarande inte att vi ska sälja det. Suck. Jag vill bara kasta ut den där ekklumpen! Hihi.

Kollegieblock var verkligen välbehövligt. Så mkt inlämningsuppgifter och grejer nu och jag gillar inte att skriva direkt på datorn. Måste kladda först. Har använt upp älsklingens matteblock till detta nu så köpte ett nytt sånt till honom, snäll flickvän som jag är ;)

Tack till bästa Cissi med familj för presentkortet som jag fick användning av idag!

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0