Full rulle!

Tjohej!
Fy så seg jag är idag. Inte kommit igång med plugget än. Precis ätit en kebabtallrik (vi har blivit riktigt dåliga på att äta nyttigt nu igen, skärpning!), ska strax sätta igång med arbetet. Det är väl egentligen inget avancerat. Ska skriva typ vad vi kan göra för miljön samt om tre olika energikällor som är bra för miljön och det ska vara ca 3 sidor, så det ska väl inte vara några problem. Jag brukar alltid göra arbetena dagen innan och ändå få bra betyg på dem eftersom jag får mer gjort under press. Vissa är precis tvärtom och förstår nog inte hur jag kan tänka så, men alla är vi ju olika :)

Imorn ska jag hjälpa Madde med en grej (vet inte om jag får skriva om det än?) som ni lär märka här i bloggen i sinom tid :) Sen på lördag på dagen ska vi till Ankarsrum och träffa älsklingens lilla brorsdotter Elvira för första gången. Sen på kvällen med start kl 17 är det 30-årsfest för Fredrik (Cissis kille och Willes pappa) som gäller! :) Så fullt upp med andra ord. Vet inte om vi kanske skulle ut till Ankarsrum igen på söndag förmiddag eftersom det blir så kort stund på lördag. Sen är det nog plugg som gäller resten av söndagen och hela nästa vecka.. puh! Längtar till i sommar nu :) Fast egentligen inte.. så länge jag pluggar får jag ju pengar.. Men det ordnar sig väl alltid! Nån som har nåt extrajobb till mig under sommaren kanske? :)

Nu ska jag börja med arbetet!
Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0