Gårdagens Åhlénsshopping



Två brödkorgar och salladsbestick fick följa med mig hem från Åhléns igår. Med 20% rabatt kunde jag inte låta bli. Håller ju sakta men säkert på att byta ut sakerna i köksskåpen som jag skrev om för ett tag sen. Brödkorgar behövde jag verkligen nya (ja mamma, självklart ska den du köpte till oss stanna!) så det passade perfekt. Endast 59:-/st. Salladsbestick ägde vi inga och nu med ny salladsskål tyckte jag det var dags att införskaffa ett par. Passar perfekt tillsammans med dem bestick vi vill ha från Ikea sen också :)

Sen kom jag på att jag ju har glömt visa er den nya tidningskorgen jag köpte för ett tag sen! 199:- på Karlsson, och i oäkta skinn såklart!

Nu ska vi se senaste avsnittet av Lost! Hörs senare eller imorgon :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Vilka fina prylar och kläder du har shoppat. Blir allt lite sugen själv att shoppa men måste nog hålla lite i pengarna då en Ullareds resa väntar i maj :]

Ang. plastmattor vet jag inte om de lucktar pecka efter att man har tvättat dem. Äger ingen, så vet ej. Men skulle gärna vilja ha en Pappelina i köket :]

Hur går det med hallen då? Har du fått upp nåt på väggarna?

Kul att ni ska sälja köksstolarna, hoppas ni får de o allt det andra sålt. Blir spännande o se det nya sen.

Ha det fint! kramar

2009-03-28 @ 10:44:48
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0