Hemma en kortis!

Nu är jag hemma en sväng, eller ja, vi har hunnit laga mat och äta också.. har varit hos Cissi typ hela dagen. Om en timma ska jag till Madde o först gå en promenad med vovven o sen ha tv-kväll. Jag har bestämt mig för att avstå från snackset ikväll. Det är dags att börja tänka på figuren nu :) Cissi o jag var en sväng på Rusta och Karlsson förut. Kollade om det fanns kvar några grå mattor (jag vill ju ha en till), men nää då.. vad gör jag nu liksom? Hoppas dem får in fler eller att det finns i Linköping eller något. Ska lägga ut köksstolarna på Blocket nu också. Nån som är intresserad? ;) Sen när dem är sålda ska vi köpa nya stolar på Nordik. Kan visa dem sen. Vill även ha en svart matta då, för det har dem på Nordik till dem stolarna och det är så grymt snyggt. Struntar blankt i att det är opraktiskt haha.
Just det, har inte hunnit ta kort på presenten från mormor så får göra det imorn!

Ha en bra kväll mina vänner!
Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0