HM Home-paketet


Supersnygga kuddar som jag inte vet vart jag ska ha. Men det är väl bra att ha ett lager? ;)

4 st kökshanddukar. Ni får se dem när jag är klar med det jag ska ha dem till.

Var ju som sagt och hämtade HM Home-paketet igår. Behåller allt utom innerkuddarna (såg att dem innehöll andfjädrar), hade ändå några hemma bara det att det satt kuddfodral på dem innan. Använder inte dem nu men tänkte att nån gång kanske man vill ha dem samtidigt, men då får jag väl köpa nya då :)

Handdukarna ska jag inte använda som handdukar, dem ska vara i hallen. Men inte förren vi har målat där. Förhoppningsvis ska vi göra det nästa vecka om det inte kommer massa annat i vägen. Har ju en tendens att göra det när man studerar.

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0