Hundvakt

Nu är vovven här, hämtade henne vid halv 10. Om en halvtimma ska hon ha mat, sen går vi hem med henne igen. Tror hon mår bäst av att vara hemma. Hon ligger och sover nu, så då passar jag på att blogga lite :)



Bioz ligger och gömmer sig, och Bianca har jag inte ens sett till sen vovven kom. Förra gången vi var hundvakt tog det 5 timmar innan Bianca kom fram efter att vi hade lämnat hunden hemma igen. Stackars mina bebisar <3

Måste passa på att äta nåt nu med, har inte hunnit det ännu. Hungrig som en varg!

KRAM på er!

EDIT: Inte så konstigt att jag inte sett av Bianca, hade visst stängt in henne i sovrummet, hihi. Lika bra det kanske, slapp hon ju va rädd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0