Jag är så duktig! ;)

Nu har jag varit så duktig så nu tycker jag att jag är välförtjänt av lite god middag! Jag har diskat hela diskberget, bara det tog några timmar! Vi har nog aldrig haft så mkt disk, fanns inte ett endaste rent bestick eller en endaste ren tallrik! Fick fylla diskhon 4 (!) ggr innan allt var klart! Herrejösses.. Vi brukar annars va ganska duktiga på att diska undan. Sen har jag även gjort Naturkunskaps-uppgiften och skickat in den, gud så skönt! En sak avklarad i skolan. Efter maten ska jag ta tag i Historian. Word väntar jag med till älsklingen kommer hem så han kan hjälpa mig i fall det är nåt jag inte förstår.

Nu middag! Ska passa på att äta saffranslax idag när älsklingen inte är hemma! :)

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0