Just another list..

Okeeeej, jag har inte lyckats slita mig från datorn ännu ;) Hittade en lista inne hos Fanny som jag tänkte ta mig an.

HAR DU LÄTT FÖR ATT BLI TJOCK: Ja, uppenbarligen ;)

SENASTE FILM: Twilight :)

SENASTE SMS: "Har det gått bra med Vilma? Jättestort tack för hjälpen! Kram" (jaa det gick jättebra, men hade inga pengar att svara för ;))
VAD SA DU SENAST: "För att jag gör en lista!" haha

TILL VEM DÅ: Till älsklingen!

VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: MAT!

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Säger som Fanny... Den bästa har jag hört ;)

HUR RAGGAR DU: Jag raggar inte såklart..

VAD HAR DU GJORT IDAG: Varit ute och gått med Vilma, shoppat på Åhléns, bloggat.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: Bioz som "snarkar" och tvättmaskinen.

VAR ÄR DU NU: Hemma i soffan med gosBioz bredvid mig :)
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Hm... av mormor för ett par veckor sen (som jag glömt att visa ja...)

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Imorgon blir det mys med älskling eftersom det är vår 6½ årsdag, på lördag ska vi till älsklingens föräldrar eftersom hans syster med familj är där, sen på kvällen blir det mys med tända ljus då man ska släcka ner en timma, på söndag blir det plugg plugg plugg!

VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: Mina svarta stövletter som självklart är i oäkta skinn!

ÄR DU ARG OFTA: Ja, riktigt arg kan jag bli! Jag anser att man behöver rensa luften ibland för att må bra.

FEST ELLER SLACKING: Både och! Men hemmafester är roligast, gillar inte krogen för fem öre.

GILLAR DU SPORT: Nja, älskade att gå på hockey när jag va yngre, men gissar att det var nåt annat än sporten som drog ;)
VILL DU HA BARN: Nej.

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: Det har faktiskt bara hänt en gång i hela mitt liv, när jag va 18 var det en kille på en fest som sa att jag såg ut att va typ 20. Men nää, jag ser yngre ut än vad jag är.. Tyvärr säger jag nu för det är inte så kul att va den enda i kompisgänget som får visa leg (dock har det med min längd att göra, inte mitt utseende i sig). Men jag tror jag uppskatter det om några år ;)

VILKA SPRÅK KAN DU: Jag kan bara svenska och engelska, har dock läst tyska, franska, latin, kinsesiska och teckenspråk också men kommer inte ihåg många ord.

ÄTER DU FRUKOST: Nej det är nåt jag är väldigt dålig på att göra.

VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: För tillfället bara en himla massa vit färg. Har väldigt svårt att bestämma mig vad som ska upp och inte.
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU UMGICKS MED: Älsklingen!

DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: Det jag har nu med älsklingen <3 6½ år imorgon <3


Nuuu maaaaaat!


Kommentarer
Postat av: Malin

oj va jag blev glad det var en fin kommentar på min blogg - TACK

2009-03-26 @ 20:18:31
URL: http://rodgrinddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0