Lite Åhlénsshopping


Lång väst i somrig färg! 199:- på Åhléns.

Hemkommen från promenad med söta vovven och en minishopping på Åhléns. Hittade denna snygga västen, perfekt längd så man kan ha den till strumpbyxor. Måste köpa lite fler bastoppar bara så man kan ha något under den. Hittade lite mer saker på Åhléns som jag ska köpa ikväll. Gäller att passa på nu när jag har mina medlemsrabatter på 20% (en på valfritt antal dam-/herrplagg och en på valfritt antal inredningsprylar), dem gäller bara till 1 april. Idag använde jag mig av mina 150:- premiecheckar så västen kostade mig 49:-. Som hittat ju!

Nu ska jag äta, sen ska jag försöka plugga lite innan det är dags att bege sig till Cissi. Just det, mitt Nelly-paket har kommit idag så det ska jag hämta innan också. Tyvärr så kommer hälften av plaggen senare.. och jag som beställde två storlekar av varje. S och M av samma plagg kommer alltså i olika paket. Otroligt irriterande. Såvida inte det som kommer idag passar för då kan jag ju maila och annulera nästa order. Hoppas!

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Snyggt med lila.

Ja, våfflor är verkligen gott!

Hoppas ni får det 3-vligt på stan :)

2009-03-26 @ 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0