Min dator lever!

Ja, nu lever datorn igen. O älsklingen har nu avaktiverat onoff-knappen så nu kan jag trycka på den hur mkt jag vill, haha. Att jag aldrig lär mig..

Jag har varit riktigt jäkla seg idag. Sov först bort hela dagen och sen somnade jag igen och sov flera timmar på kvällen, så nu sitter jag här mitt i natten halvpigg. För ja, lite seg är jag fortfarande. :) Jag fick verkligen mersmak av festandet igår. Har sagt i flera år att jag "växt ifrån" det där.. men nää, det är alltför roligt för att släppa det livet! O vadå, man blir väl aldrig för gammal för att gå ut och ha roligt med sina vänner? Tycker inte jag iaf. Så det har bara varit struntprat från min sida. :) Så när tar vi nästa fest då Cissi?

Nu ska jag gå och ta mig ett glas iskallt vatten, sen borde jag sova.. eller kanske göra en Word-uppgift. Vilket är mest lockande? Båda är ju lika välbehövliga..

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0