Mitt Haléns-paket!



Detta (plus ett par gråmelerade likadana tights) fick stanna från Haléns-paketet. Tyvärr var "I love good guys"-teen alldeles för liten :( Funderar dock på att byta till en större strl, eller om jag ska byta till något helt annat. Finns ju så mkt fint! Kommer ett kollage lite senare med fler fina grejer från Haléns. Hittar nya saker varje dag ;)

En lite rolig grej är att tightsen är i strl 32/34 och i 3/4-modell, haha. Visst att jag har korta ben, men inte sååå korta ;) Fast jag ville ju ha långa och misstänkte att dem skulle bli bra, så det va ju bra! :)

Nu ska vi äta afrikansk gryta! Recept kommer sen, för det är för gott för att inte dela med sig av!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Thessan

Kläderna ser jätte sköna ut! Love tights, så skönt!

2009-03-30 @ 21:38:36
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0