Natti bloggen :)

Nu är det dags för mig att soooova. Har suttit med Excel i flera timmar så det är därför det varit lite sämre uppdatering idag. Tar igen det imorn :) Ska upp om 6 timmar, gör provet kl 9-11, sen ska vi till Karlsson och Åhléns, sen åker jag hem och älsklingen ska tillbaka till skolan och ha lektioner. Under dem timmarna ska jag blogga, städa undan lite och laga mat. Blir pastakyckling med saffran och tomat igen, det var så himmelskt gott. Ni hittar receptet inne hos Anna, dock gjorde jag om det lite :) Hon har för övrigt väldigt många andra smarriga recept så kika där!

Nä, dags för lilla nyduschade mig att krypa ner i rena sängkläder, mmm så härligt! Hoppas Bianca sover hos oss i natt, hon va nämligen lika rädd för sängen i natt som var.. hm..

Kisses and hugs och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0