Nytt och gratis smink


Fick mina första premier idag. Började ju prenumerera på en hel hög tidningar för ett tag sen (för att få "gratis" prylar). Detta var vad man fick genom Vecko Revyn. En mascara från Nivea "Ideal Revolution" och ett nagellack även det från Nivea "Turbo colour" i färgen "06 Gold pink". Jättebra med gratis smink (ja, jag vet att jag ju betalade för tidningarna + frakten, men ändå billigare än att köpa sminket!) för mig som hatar att lägga pengar på sånt då jag ändå bara använder det då och då. Min mascara är nämligen snart slut :) Nu får gärna resten av premierna trilla ner, det var ännu mer smink i en av dem ;) Höhöhö. Gratis är ju faktiskt godast!

Tillbaka till diskberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0