Sådan husse, sådan katt



Min lilla älskling! Ligger på husses dator och softar lite, nu har hon somnat där :) Jag kan inte ens beskriva med ord hur mkt jag älskar mina katter, det är så mkt så det finns inte! Det värmer gott i hjärtat iaf :)

Förresten lyckades jag inte ta någon bra bild på klänningen, men det var ingen speciell ändå. Det är en sån här fast mörklila så dem ser i princip likadana ut.

Vi har precis kollat senaste avsnittet av Lost. Det är så spännande nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Hatar att behöva vänta en vecka (och ibland två!) mellan varje avsnitt, gaah! ;)

PUSS o gonatt kära ni!

Kommentarer
Postat av: josephine

hur ser din lördag ut ? :)

2009-03-21 @ 10:46:51
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Thessan

Håller med mig fullständigt angående kärleken till sina husdjur! kram

2009-03-21 @ 11:08:21
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har så söta katter :)

2009-03-21 @ 18:41:49
Postat av: mitsukai

Mmm, katter är verkligen underbara, jag har tagit hand om hemlösa katter i flera år. Men nu när jag flyttat till egen lägenhet och reser mycket fick det bli en hund istället.

Måste ju ha något som tycker om att resa lika mycket som jag gör XD

2009-03-21 @ 21:41:24
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Nilla

Tack snälla för kommentaren om min son och korten :)

Jaa, nu får vi hoppas våren är här på riktigt. Men ikväll ska det visst bli snö igen, får vi hoppas inte stämmer.

Söt kissen är när hon ligger på husses dator :)

2009-03-22 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0