Sanningen om diamanter - Nicole Richie


Fyndade en bok till igår, fast denna gången på Coops bokrea. Man måste älska reor :)

Det blev inga varma mackor, jag gjorde nachos istället och nu har jag en plåt cheescakemuffins i ugnen :) Recept kommer såklart! Va väldigt länge sen jag bakade muffins nu, hade en period förra året då jag bakade nya så fort dem gamla va slut. Men jag har ingen karaktär, äter muffins till frukost och mellis om det finns hemma, så fick sluta baka så mkt :P Men nu va jag så sugen och jag hade ändå philadelphiaost hemma :)

Sitter och kollar på Design: Simon & Tomas nu.. tror det kan bli bra ikväll :) Sen är det CSI NY som gäller!

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ah den har ja,boken suger! haha du kunde fått min=)puss o äntligen e internet igång=)

2009-03-05 @ 18:08:37
Postat av: Pieces of Jen

Cissi: Du e så rolig! Hihi, får väl se va jag tycker, vi brukar ju inte ha samma smak när det gäller böcker:) puss

2009-03-05 @ 19:43:03
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0