Sovit bort fredagskvällen

God fredagskväll! Hoppas ni har det bra! Jag vaknade för 50 min sen.. shit liksom. Somnade liksom efter middagen vid 17-tiden. Är helt slut. Satt ju uppe till nästan halv 4 i natt för jag skulle plugga (men gjorde jag det?) och sen ringde klockan kl 7 och sen var vi iväg och hämtade vovven (som inte har nåt namn än) kl 8. Sen lämnade jag vovven kl 14, sen hem och pluggade, skickade in arbetet kvart i 4, började med maten, åt (det va supergott!) och sen somnade jag o nu sitter jag alltså här. Missade Let's dance den här veckan också. Men ska iaf se vem som åker ut nu.. Sen kanske det blir ett avsnitt av Lost. Lär ju inte kunna sova i natt. Som tur är så kommer älsklingens bror med bebisen nästa helg istället så vi slipper gå upp tidigt och stressa imorn. Kan ta det ganska lugnt fram till 17 då vi ska på 30-årsfest. Skönt.

Nu blir det tv en stund då. Återkommer säkerligen om en stund.

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0