Till hallen


Så här skulle jag inreda hallen just nu om jag hade pengar till det (lär ju hinna ändra mig innan dess liksom). Krokar och "träd" från Bolagret, kudde från Lagerhaus, lampa från Designonline (jag skulle dock göra egen), tapet från Eco och stol från Furniturebox (finns dock billigare på Nordik). Till detta skulle jag ha dem skoskåp vi redan har i hallen. Lampan skulle även vara i antingen vitt eller gult. En gulrandig matta skulle inte heller vara fel, men som sagt, kan ju inte ha matta såvida den inte är tvättbar.

Bild: Eget kollage med bilder från ovanstående butiker.

Kommentarer
Postat av: Camilla

OKej, sväng iväg ett mail till mig om du vill ha lite bloggreklam du med.. hihi... Skriv lite kort om dig o din blogg...(det du känner att du vill ha med...) Jag har ju skrivit två själv på bloggreklam hittills... Men är ju skoj om skriver lite själv.....

Så maila bara uppgifterna till mig som sagt så fixar jag det vettu!!

2009-03-19 @ 07:40:51
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: Thessan

Tapeten är ju så snygg! Dom hade den bruna tapeten på People i den gamla lokalen, så snygga!!!

2009-03-19 @ 19:56:04
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0