Tillräckligt vaken iaf..

Nu har jag vaknat till, med huvudvärk och allt som hör till. Men hade så himla kul igår att jag helt enkelt får ta det. Jag hade inte med mig nån dricka för jag hade tänkt att va nykter och åka hem lite skapligt. Men så har man ju en så snäll bästa vän som fyller en haha. Ringde iaf efter älsklingen 4.20, då var vi bara 3 st kvar. Kanske dags att åka hem när inte ens födelsedagsbarnet själv är kvar på festen? Haha ;) Lite bilder kommer iaf när Cissi har skickat dem för vi hade inte med oss nån kamera. Men eftersom min dator är typ trasig (sitter vid älsklingens nu) så kan hon inte skicka dem än.. Pga det kommer det heller inte bli så mkt mer uppdatering här nu. Såvida den inte går att fixa snabbt. Ha en skön söndag så länge!

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0