80-årskalas idag och avfärd imorn!

Hej på er!

Vi ska strax bege oss ut till Gränsö för att fira min farmor som fyller 80 år idag. Grattis! :) Det blir inte så långvarigt eftersom vi ska vara i slottscafét och måste ge plats åt andra sen. Vi skulle visst bli upp emot 30 pers (!?). Min farbror har förbeställt tårta till alla för det vore väl illa annars kanske ;)

Imorn bär det av till huvudstaden. Ska bli så kul! På söndag är jag tillbaka med (förhoppningsvis) massor av bilder! Tanken är att vi ska åka 7 (absolut senast 8) imorn bitti, direkt till stan för att gå i alla butiker på Drottninggatan osv, för att sen ta tunnelbanan några stationer och bege oss ut och fota lite på Djurgården. Efter det blir det avfärd mot Lidingö till älsklingens bror (dem som ska döpa sin dotter på lördag). Umgås med dem på kvällen, kommer väl dit vid 17-tiden. Sen på lördag morgon tänkte vi försöka oss på att komma upp tidigt så vi kan utforska Lidingö lite, fota o så :) Dopet är sen vid 11.30, sen blir det fika hos Magnus (älsklingens bror) o dem... efter det hänger vi med älsklingens föräldrar o co till hans syster i Vaxholm. Där blir det väl mat antar jag. Kanske en fotorunda där med? ;) Sen funderer vi på att kolla på Robinson där innan vi åker hem till lilla Västervik o missarna igen. Låter som en bra planering tycker jag ;) Hoppas den är genomförbar bara ;) Har sån ångest över att lämna katterna bara! Inte för deras skull, de klarar sig säkerligen utan mig, men jag kommer ju sakna ihjäl mig efter dem!! Ah, det är ju faktiskt bara en natt och det går ju fruktansvärt fort när man har roligt.. :)

Promenad i Vaxholm augusti 2007.

Bäst att fixa iordning sig nu! Hörs på söndag igen!
Ha en underbar helg! Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ha en riktigt rolig semester i Stockholm!!! kram

2009-05-22 @ 11:12:53
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas att du haft en bra vistelse i El stockholmo och att du hittat lite att shoppa!:) Är allt bra med dig annars?

2009-05-23 @ 23:57:42
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0