92 dagar framåt..

Nu kör vi igen! Från och med idag och 92 dagar framåt (exakt 3 månader) ska jag röra på mig varje dag, skippa allt godis mm och försöka äta lite GI-inspirerat. Mitt mål är att om 3 månader väga ca 7 kg (eller mer) mindre. Den här gången ska jag lyckas för nu finns det ingen återvändo! Systers bröllop närmar sig med stormsteg (ja, samma dag som mitt mål ska vara nått) och det går liksom inte längre att falla tillbaka och börja om från början igen, det finns det ingen tid för. Jag ska känna mig fräsch på bröllopet, så är det bara! Sen efter det får jag ta ställning till vad nästa mål blir. Till nästa sommar vill jag iaf ha nått mitt slutmål.

Just nu känner jag mig så här, och det är då inte långt ifrån att jag ser ut så också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på dig! kramar

2009-05-29 @ 22:19:14
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0