Bää.

Hittade även denna bilden bland älsklingens mappar igårkväll. Den har han tagit ute på Gränsö. Tycker den är så fin eftersom alla (utom ett) får tittar nyfiket in i kameran. Så himla fina djur!


Jag ska börja spara till en egen systemkamera (självklart får jag använda älsklingens men den är så himla stor så det är mer en "ta-med-vid-speciella-tillfällen"-kamera), så jag kan lägga upp fina bilder som jag själv tagit. Har alltid älskat att fota och har alltid kameran med mig "i fall att" vart jag än ska, så jag borde verkligen investera i en systemkamera. Den skiten jag har nu är inte ens värdig att kallas kamera. Kan tyckas onödigt att ha två systemkameror i ett hushåll, men som sagt jag vill gärna ha en lite mindre, som även den tar bra bilder, att kunna ta med i väskan liksom. Jag blir bara förbannad när jag fotar med den jag har nu, haha. Tyvärr blir det att jag använder den även hemma eftersom jag inte kan älsklingens kamera. Aja, babbel babbel ;) Funderar iaf på en Nikon D60 som lillebror har. Billig och bra, lagom stor också (iaf om man jämför med älsklingens megakamera).

Bild: Älsklingen och Elgiganten.


Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilken jätte fin bild! Jag vill med köpa mig en systemkamera...kram

2009-05-10 @ 22:32:34
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0