Bra dag idag :)

Hallå mina vänner :) Idag har jag haft en mkt bättre dag, skönt det! Ja, förutom att jag varit i skolan två ggr då, men sånt överlever man ju ;) Innan skolan ringde systeryster och vi bestämde att jag o älsklingen ska åka o hälsa på dem på söndag nästa vecka :) Hur kul som helst! Så det ser jag fram emot :)

Nu har Cissi precis varit här. Vi har, såklart, kollat på Betty och husfruarna :) Spännande som vanligt! Nu ska jag se Brothers and Sisters, som även det slutade spännande förra veckan. Hörs lite senare.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, lite sammanfattning av New York resan som du frågade om

flyg med Malaysian Airways kostade ca 3300kr/person

Hotell väldigt centralt beläget ca 4500kr/person. går att hitta billigare.

vi åkte tåg från flyplatsen in till stan, kostade ca 300kr var och på vägen hem tog vi en taxi från hotellet som kostade 65$. Sedan blir det en del för mat under tiden man är där, frukost lunch och middag som finns i väldigt varierade prisklasser men där kan man lätt anpassa sig efter reskassan.



Var en super häftig resa och stden är helt underbar så om ni har möjlighet att åka så rekomenderar jag det starkt :)

2009-05-27 @ 22:29:04
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0