Dagens shopping


Linne med katten Gustaf, från Vero Moda.

Nödvändiga saker som är så tråkiga att köpa. Två par leggings och så svarta och vita strumpor (ministeps) så jag slipper få skoskav av alla mina ballerinaskor.

Var nere en väldigt kort sväng på stan förut, älsklingen satt kvar i bilen (typiskt det manliga släktet). Skulle bara springa in på HM och köpa nya leggings eftersom mina svarta är trasiga. Men det blev även ett linne från Vero Moda. Såg det i skyltfönstret så jag var ju bara tvungen att smyga in och köpa det! Älskar ju katter så katten Gustaf är ju självklart en given favorit ;) Dock lite i dyraste laget, men det visste jag ju inte när jag såg det i skyltfönstret så jag var ju såklart tvungen att köpa det ändå, haha.

Nej, promenad var det ja.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Thina

Gash, va du shoppar nu förtiden =P vill ju oxå, men har inga pengar ju...=p Lycka till med försäljningen imorn, kanske kommer förbi o kikar lite...=) kram

2009-05-15 @ 21:55:40
Postat av: Ulrika

såna strumpor är himla bra att ha.

2009-05-16 @ 07:30:31
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: emma

God morgon! :D

Allt bra? :)



Om du har lust och tid, så

får du gärna kika in i min blogg :D <3



// EB

2009-05-16 @ 09:38:19
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0