Dålig tajming!

Åh, imorn ska jag och Thessan luncha i stadsparken, men vad läser jag om inte att det ska regna imorn!? Riktigt dålig tajming måste jag säga. Får väl hoppas att det är fel eller att det bara regnar på morgonen eller kvällen ;) Hade ju vart så mysigt! Istället får vi ta en god sallad på nåt mysigt café :) Bara att träffas är ju trevligt! Riktigt länge sen nu. Måste hitta på saker lite oftare, vännen!

Vi var ute och gick en timme förut, så himla skönt! Ska verkligen försöka göra allt för att komma ut o gå varje dag nu (förutom lördag som är min vilodag hihi). Det är ju så skönt när man väl börjat gå, det är det där steget ut genom dörren som är jobbigt för mig. Men det ska gå! Ska cykla sen också.

Förresten, är det någon som har tips på nyttiga, goda och billiga saker att äta på kvällen? Jag vet inte vad jag ska äta! Blir galen. Just nu äter jag fruktsallad och keso om kvällarna, men vill kunna variera lite. Är ju inte så billigt i längden heller.

Imorn kommer bilder!! Tavellisten är uppe och jag är så himla nöjd!

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0