Förrådsrensningen fortsätter...


Hur mkt skit får man lov att samla på sig egentligen!? Allt detta ska säljas/skänkas.

Vi har iaf fått lite ordning i kartongerna. Skönt! Lägg märke till Bioz i den ena kartongen ;) Hon är med idag också såklart!

;)

Nu börjar vi närma oss slutet av den här rensningen iaf, riktigt skönt att ha det gjort! Förstår dock inte hur det fortfarande kan vara så fullt som det är i förrådet. Vi använder ju aldrig sakerna där ute så vi kan ju knappast behöva allt!? Aja, nu kan man iaf komma fram där ute  + att vi hittat en hel del att sälja på torget om 2 veckor :)

Nu är vi som sagt rätt så klara så nu ska jag inte plåga er mer med denna rensningen haha.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Thina

Ser en stor fin kruka där borta vid elementet, köpt på ikea? va vill ni ha för den? =)

2009-05-28 @ 19:22:49
Postat av: Thessan

Ska du stå med någon och sälja nästan loppis? Det är likadant här hemma, fattar inte varför man samlar på sig allting..

2009-05-28 @ 19:43:21
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Roligt att se bilder från Sthlms-resan, det uppskattas!:)

Allt är bara bra med mig, och nu när jag hört att det ska bli riktig sommarvärme till helgen så är det ännu bättre! Fast om jag kommer ihåg rätt så uppskattar inte du värmen lika mycket;)



Chansen finns att det blir fler utebilder på katterna i helgen, ska nämligen vara hos föräldrarna och då blir det nog allt en promenad med missarna:) Kraam!

2009-05-28 @ 20:20:21
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Thina

Ja, det skulle jag kunna göra, tror inte jag har ngt uppbokat den 13:e, men kan bestämma mig lite längre fram när det närmar sig lr?

Hmm, är den i fint skick, kan ju inte riktigt se på den bilden, men e det den som går att köpa på Ikea?

2009-05-28 @ 22:52:35
Postat av: Thina

Okej, men tittar gärna lite på den innan jag ger ett bud, ok?

2009-05-28 @ 22:57:11
Postat av: Thina

Bra. Nä, inte så bra, men man kämpar väl på...

2009-05-28 @ 23:06:39
Postat av: Anonym

heej du! Vill bara tipsa om min egen blogg :) Men skriver om min vardag och så. Har redan lite läsare, men behöver er också! :)Så besök om ni vill se vem jag är :P

2009-05-29 @ 15:19:35
URL: http://walkbytherese.blogg.se/
Postat av: ericaandersson

Vad söt kisse kat! kram

2009-05-29 @ 16:00:00
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0