Fullspäckat schema

Ja dessa dagar är verkligen fullspäckade får jag lov att säga. Både tråkiga och roliga saker. Idag måste jag göra instuderingsfrågorna till Historian, imorn plugga in frågorna plus plugga till Word-provet, fredag är det först Word-prov i skolan, sen hem och plugga Historia allt jag bara orkar samt hämta bord hos mamma o pappa till dagen efter. Lördag är det dags att stå på loppis igen 8-15, sen hem och plugga några timmar för att sedan kolla på Eurovision med Cissi, Fredrik o lille Wille :) Söndag är det plugga stenhårt på Historia som gäller hela långa dagen och natten, sen upp tidigt på måndag för att plugga mer Historia fram till provet som är 16.30-18.30. Sen hem och plugga till Excel-provet, upp på tisdag och skriva provet i Excel 10.30-12.30. Hem och göra inlämningsuppgifter i Historia och Naturkunskap, onsdagen är än så länge öppen för förslag, men sen drar det igång igen på torsdag med farmors 80-årskalas ute på Gränsö... är väl dock inte hela dagen, men sen på kvällen är det packa som gäller för på fredag morgon drar vi till Stockholm! Där är vi hela fredag och hela lördag och shoppar och går på dop. SEN är det lugn och ro som gäller, förhoppningsvis. Puh, jag blir trött bara jag tänker på det!

Ser iaf fram emot ett par dagar i Stockholm med min älskling! Även om jag inte ser fram emot att sova utan katterna..

Nu vet ni iaf varför jag kanske inte kommer uppdatera så flitigt dem närmaste veckorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0