Hur mysigt?



Åh, hur mysigt ser inte detta ut? Jag längtar hur mkt som helst till den dagen vi köper hus när jag ser dessa bilder! Det kommer givetvis dröja många år innan den dagen är här. Först ska man få råd, sen ska man spara, leva gott och bo billigt (dvs ha råd med allt man inte har råd med nu och inte kommer ha råd med när man köper hus) och sen när man gjort det ska man börja husletandet. En lång procedur, mina vänner. Åh, vad jag längtar! Även om jag självklart älskar att bo i lägenhet också, det är tryggt på något sätt. Jag vill definitivt inte ha hus nu, men en vacker dag så :) Måste ju ha ett hus så alla våra blivande djur får plats :) O så mkt roligare att inreda ett hus än en lägenhet!

Bild: Privata fotade i Materialmännens reklamblad

Kommentarer
Postat av: Thessan

Mm, dom där utemöblerna såg härliga ut! Vill ha!!

2009-05-04 @ 16:21:23
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0